Ana içeriğe atla

Saç bakımında unuttuğumuz etken 'fırça'


Bütün kadınlar için saçları, evet çok önemlidir ve saç bakımı için bir kadının belki denemeyeceği şey yoktur.  Saçımızı boyarız bir süre sonra, fön, düzleştirici, maşanın da etkisiyle artık saçlarımız asla eskisi gibi olmaz. Eski canlı günlerine dönmesi için bakım maskeleri , yağlar, türlü türlü şampuanlar alırız. Evet hepsi yapılması ereken şeyler…  Ancak  bir noktayı sanırım genelde atlıyoruz.  Saç fırçası…



En azından kendi adıma ben ki, saç fırçasının önemi hep bilen biri olarak yaşadığım bu deneyim karşısında şaşırdım. Yaklaşık 7 belki 8 yıl önce saçlarımı ne yaparsam yapayım tarayamıyordum. Hatta meşhur  saç bakım spreyleri olmadan bir tarak darbesi bile vurmak imkansızdı. Derken  The Body Shop’tan bambu bir fırça aldım. İnanılır gibi değildi. Saçlarım kolayca taranmıştı. Üstelik saç bakım spreyi sıkmadan… 

Yıllar içinde sevgili fırçam benimle her yere geldi. Tabii ki zaman içinde fırçam eskidi, dişleri dökülmeye başladı. Uzun süre inat ettim kullanmaya  ama artık olmuyordu ve aynı fırçadan bulamamıştım.  Ben de o an çok umursamamış olacağım ki başka bir fırça aldım kendime…. Yine de uzun süre evde bekledi yeni fırça. Ben hala zar zor sevgili bambu fırçamla saçlarımı taramaya çalıştım. Bir süre sonra yeni fırçaya geçtim.  
Derken yaklaşık 2 yıl önce saçlarıma koparak dökülme belası bulaştı. Kuaförde yapılan bakımlar, benim yaptığım maskeler, bakım yağları hiç biri saçlarımı taradığımda lavaboda gördüğüm kısa kısa kopuk saçlara çare olmadı.  Evet saçıma parlaklık, canlılık kattılar. Dayanıklılığını artırdılar
doğru…

 Bir gün o kadar canıma tak etti  ve saçlarım yine taranmamaya başlamıştı ki artık dişlerinin yarısı olmayan eski  fırçamı bulup denedim…  Sanki uzun zaman sonra kızgın kumlardan serin sulara atlamak gibiydi. O an karar verdim bu fırçanın aynısını ne olursa olsun bulmaya…


The Body Shop’ın internet sitesinden sürekli takibim sonucu bir türlü yeterli stokta bulamadığım harika bambu fırçamı 2 aylık bir uğraş sonucu almayı başardım.  Çok teşekkür ederim Body Shop çooook…  Bir türlü çözemediğim koparak dökülme sorunum sanırım yüzde 10’a falan indi. İşte bu yüzden dönüp bir kere fırçanıza bakın derim…


Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çok geç kalınmış bir deneyim: Kalıcı oje…

Kalıcı oje denilen hayat kolaylaştıran mucizevi uygulamayla ben henüz yeni tanıştım. Evet kabul ediyorum, biraz geç kaldım. Ancak kuaförümle son görüşmeme kadar açıkçası ciddiye bile almamıştım. Varlığını bildiğim ancak üzerinde hiç düşünmediğim kalıcı oje hakkında söylenen tüm yorumları inanın hak ediyor. Amacım sadece manikür yaptırmaktı. Ancak sevgili kuaförümün ‘bu aralar çok mu oje sürüyorsun tırnaklarına ne olmuş böyle’ demesiyle kötü tırnak sendromum ortaya çıktı. Aslında uzun zamandır oje kullanmıyordum. Daha doğrusu kullanamıyordum. Maalesef ellerimde bulunan egzama belasıyla uğraşırken aseton duruma hiç de yardımcı olmuyor. Bu sebeple oje çıkarırken parmaklarımı yakan kimyasal ve adeta damar gibi cildimdeki aşırı ince çizgilere yerleşen oje bir süredir kendisinden ayrı kalmama neden olmuştu. Egzama ile savaşanlar bilir çoook hassas bir rahatsızlıktır. Sevmediği maddelerden azıcık bile alsa hemen coşar. Neyse kalıcı ojeme dönecek olursam. Sevgili kuaförüm

Meghan Markle arz-ı endam etti, fiyatı iki katına çıktı

Meghan Markle giydi. Kraliyet hayranları kapıştı. Birleşik Krallık’ın çok konuşulan Sussex Düşesi ABD’li eski oyuncu ve model Meghan Markle’ın yakın arkadaşı Serena Williams’ın tenis maçı sırasında giydiği kot elbise olay yarattı. Eşi Prens Harry ve oğulları Archie’yi İngiltere’de bırakarak ABD’ye tek başına giden İngiliz Kraliyet ailesinin her daim gündem olan gelini Megan Markle’ın elbisesi kraliyet fanlarını adeta çıldırttı.  Megan Markle, arkadaşı Serena Williams’ın tenis karşılaşmasını izlemek için gittiği New York turunda Türkiye’de 894 TL’ye İngiltere’de ise 132 Pound’a satılan J. Crew marka spor bir elbise tercih etti. Megan tenis maçında arzı endam eder etmez 132 Pound olan elbise eBay’de 280 Pound yani 1990 TL oldu. Markanın kendi internet sitesinde tükenen elbise eBay’de kraliyet hayranları tarafından neredeyse 2 buçuk katına bir fiyata kapış kapış satılıyor. Meghan Markle’ın giyim tarzını hem zarif hem de kraliyet ailesinin kalıp

Yaz biter de selülit derdi biter mi?

Kahvenin bize verdiği mutluluk duygusu dışında faydaları olduğunu bilmeyen yoktur. Öyle ki içtiği Türk kahvesinin telvesini yüzüne sürüp maske yapanları bile gördü bu gözler… Yüzümüz dışında bir de vücuda yapılan kahve peelingi var tabii markası çeşidi eminim bir haylidir. Ben Gratis’lerde satılan Bee Beauty’nin Toz Kahveli Vücut Peeelingi’nden bahsedeceğim.  İçeriği doğal toz kahve (yani çok şükür ki asla ve asla granül kahve değil), kil ve deniz tuzunda oluşuyor. Duşta kullanmanız gereken vücut peelinginin iddiası antiselülit etkisi, ölü cilt derisini arındırma ve cildi sıkılaştırma. Şimdi gelelim benim düşüncelerime… Kabul etmeliyiz ki selülite karşı savaş veren bu güzel peelingin etkisini bu alanda görmek için sanırım en azından bir ay kadar kullanmak gerekecektir. O sebepten ötürü bu konuda bir fikir henüz sunamıyorum. Ancak cildi sıkılaştırma da zaman alacak bir durum olsa bile, daha ilk kullanımda cildi gerginleştirdiğini büyük bir mutlulukla söyleyebilirim. Gelelim öl